|
|||
Novi trend: odišavljena avtobusna postajališčaPodjetje Arcade Marketing je v sodelovanju s podjetjem California Milk Processor Board razvilo nov tip oglaševanja na avtobusnih postajališčih, in sicer oglase, ki oddajajo vonj. Si predstavljate, da stojite na avtobusni postaji in vam naenkrat zadiši čokoladni piškot? Podjetje je razvilo tako imenovano tehnologijo MagniScent, ki širi vonj z odišavljenih nalepk, ki jih nalepijo na ogrodja avtobusnih postajališč, pod klopi in tako naprej. Odišavljenje avtobusnega postajališča stane okrog 30 dolarjev. Nalepka sprošča omamen vonj do enega tedna. Medtem ko so odišavljeni oglasi že nekaj povsem vsakdanjega v revijah, je to novost pri zunanjem oglaševanju. Zanimivo je, da pri oglasu za mleko uporabljajo vonj po piškotih, da bi pritegnili pozornost za mleko. Kot pravijo, gredo piškoti in mleko z roko v roki.
|
|