NoRools - hip-hop moda osvaja

Avtor: Nives Pahor | Objava: 12.12.2005

Dejstvo: NoRools je primer trgovine, ki temelji na življenjskem slogu; takšni izdelki dosežejo višje cene. Za navidezno zgolj najstniški slog se ogrevajo tudi starejši.


Mitja Furman: »Kdor se želi priključiti ekipi NoRools kot franšizor, mora poznati hip-hop, živeti z njim, ga čutiti, to pa zato, ker poslovni partnerji in zaposleni v trgovinah s svojim nastopom in življenjskim slogom promovirajo podjetje, trgovino in blagovno znamko.«

NoRools se je na trgu pojavila letos aprila v Ljubljani. V ozadju poslovne ideje stojita Seiko Scangetti in Mitja Furman oziroma njuno podjetje Mitias. V dobrih sedmih mesecih poslovanja sta odprla že dve trgovini v Ljubljani in eno v Kopru, dogovarjata pa se še za odprtje trgovin v Celju, Kranju, Zagrebu, na Reki ter v Bolgariji in na Madžarskem. Do konca leta 2005 želita odpreti še nekaj trgovin v Sloveniji in razširiti trgovsko dejavnost na svetovni splet. Že ob ustvarjanju blagovne znamke sta se odločila, da bosta izbrala franšizing in da bosta z njim širila blagovno znamko na trgu. V Sloveniji sta se odločila za lastno verigo trgovin, na tuje trge pa bosta takoj stopila s franšizami

Mitja in Seiko s podjetjem Mitias in franšizno verigo NoRools razširjata svojo podjetniško zgodbo in stopata na povsem novo področje delovanja, kjer se iz dneva v dan učita nove stvari. Veliko vlagata zlasti v spoznavanje hip-hop mode in kulture. Pravita, da nista zrasla v tej kulturi, zato se morata še veliko naučiti. 

Kako se je vse začelo ...

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *