|
|||||||||||
Njeno internetno visočanstvo: konverzijaKako povečati učinkovitost spletne strani podjetja za 50 in več odstotkov?Janez vstopi v trgovino, vzame voziček, ga napolni do vrha, stopi do prodajalke, plača in zapusti trgovino. Ravno se je zgodila konverzija. Janez se je iz obiskovalca trgovine spremenil v kupca.
Tako kot je za klasično trgovino bistveno Janezu nekaj prodati, je za vsako spletno mesto bistveno doseči določeno konverzijo. Ali obiskovalci na vašem spletnem mestu naredijo nekaj, kar jih bo pripeljalo bližje k poslovnemu sodelovanju z vami oziroma k nakupu od vas? Če ne, je čas, da temeljito premislite o namenu in cilju spletnega mesta.
Konverzije v praksi
Konverzija se zgodi, ko obiskovalec na spletnem mestu izvede določeno dejanje, h kateremu ga spletno mesto želi spodbuditi. Konverzija je lahko skoraj karkoli, kar obiskovalca merljivo pripelje bližje v objem podjetja oziroma bližje k poslovnemu sodelovanju, pri čemer pa je primerna konverzija predvsem odvisna od tipa podjetja (tabela).
Tabela: Konverzijske možnosti za različne tipe podjetij
Ne glede na tip podjetja je izbor ustrezne konverzije in nato pospeševanje te konverzije na spletnem mestu najpomembnejši dejavnik poslovne uspešnosti spletnih mest. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|