|
|||
Nekdo mi govorice šepeta …Kako lahko na veličasten, a stroškovno sprejemljiv način prodajamo podjetje, izdelek, tržno znamko?
To vprašanje si znova in znova zastavljajo šefi velikih in manjših podjetij. Tipičen odgovor tržnikov pa je vedno isti: »Poiščimo na trgu zglede najboljšega trženja in jih kopirajmo!«
Kaj prinese kopiranje? Prvič, ne bomo videti nič posebnega, nič opaznega, nič o čemer bi bilo vredno izgubljati besede. Drugič, porabili bomo preveč časa in denarja. Sicer pa se proces posnemanja dobrih praks dogaja nekako takole: prebiramo članke, se pogovarjamo s kolegi, predavatelji, svetovalci, spremljamo trženje uspešnih podjetij.
Na koncu ponavadi ugotovimo, da vsi uspešni veliko vlagajo v trženje, da delajo raziskave, da komunikacijske rešitve preizkušajo v fokusnih skupinah, preračunajo GRP-je (Gross Rating Point = odstotek ciljne publike, ki jo dosežemo z oglasom, pomnožen s številom objav oglasa), izbirajo najboljše produkcijske hiše in najemajo najdražje kreativce. No, o mnogih uspešnih tržnikih in tržniških prijemih so napisane knjige. Kupujemo jih in skušamo kopirati določene rešitve. Je pa nekaj, kar je vsem tem skupno – zelo redko uporabljajo novo močno tržnokomunikacijsko orožje: buzz (angl. brnenje, brenčanje) marketing ali trženje s sprožanjem govoric. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|