Ne prepirajte se zaradi zobne kreme

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 10.05.2010

V polovici družin se prepirajo, ker vsak član drugače stiska zobno kremo iz tube. Kako iz tega narediti posel?


Jaka Štifter

Jaka Štifter je podjetje Unika-Produkt ustanovil, da bi tržil svoj pripomoček za iztiskanje zobne paste iz tube. Zanj je leta 2009 na sejmu inovatorstva v Budimpešti prejel zlato nagrado za inovacijo. Zlato nagrado za inovacijo je prejel tudi na Obrtnem sejmu v Celju. Pravi, da znanje, čas, energijo in denar vlaga v tisto, v kar res verjame.
 
Od kod ideja za izdelavo Tubyja?
Prva ideja za inovativni kopalniški pripomoček izvira od mojega očeta. Kar 46 odstotkov parov oziroma družin se prepira, kje stiskati zobno pasto, na kakšen način in kam naj se tuba odlaga. Odločili smo se, da bomo preprečili te prepire.
 
Ste imeli vzornika?
Svojo podjetniško pot sem začel pri 20-ih letih. Navdušila sta me oče, ki je sam po duši podjetnik in vizionar, pa tudi okolica. Zaključil sem ekonomsko gimnazijo, v naslednjih mesecih pa me čakata še dva izpita in diploma na ekonomski fakulteti. Na slednji so mi učitelji dali zagon za vstop na lastno podjetniško pot. S svojim znanjem, trdim delom in inovativnostjo je moj vzornik tudi Sandi Češko, lastnik Studia Moderna.
 
Pot do začetnega kapitala?
Začetni, semenski kapital je bil pri nas zelo majhen. Sam razvoj smo začeli s tržno raziskavo. Kapital smo pridobivali z neposredno prodajo na sejmih. Naredili smo tri prototipe in samo s temi izdelki obiskali obrtni sejem v Celju. Tam smo testirali kupce, oblikovanje, funkcionalnost izdelka ter barvne kombinacije. Zaradi velikega potenciala našega izdelka smo začeli zbirati naročila in v enem tednu prodali okrog 800 kosov.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *