|
|||
Ne govori. Pokaži!Infografika oziroma informacijska grafika ni nek nov jezik za sporazumevanje; človeštvo uporablja simbole že iz pradavnine. Gre za predstavitev informacij z grafičnimi elementi, prikazanimi na čim bolj preprost in zanimiv način.
Načini, kako je možno uporabljati infografiko, so vedno bolj izpopolnjeni in dovršeni, še posebno v digitalnem svetu je infografika dobila svoje posebno mesto in priložnost. Ne smemo pozabiti, da je infografika lahko tudi animirana in uporabljena v video posnetkih. Pomislimo samo na cel svet videoiger. Rainer Burkhardt, ki je bil letos eden izmed predavateljev na mednarodni konferenci o vsebinskem marketingu Pomp forum 2014, verjame, da je tudi prihodnost oglaševanja prav v kombinaciji vrhunske grafike in vseh drugih zbranih informacijah skozi komunikacijske aktivnosti.
Ste direktor in solastnik berlinske agencije Kircher und Burkhardt GmbH in predavatelj na Text acadamie, švicarski akademiji za kooperativne komunikacije. V katerem delu bolj uživate? Nemogoče je primerjati ti dve zelo različni področji dela. Uživam, da se lahko spremenim iz šefa ogromne mednarodne agencije, ki je odgovoren za dobrobit 400 ljudi, razvoj podjetja in služenje strankam, v neke vrste občasnega učitelja, ki lahko izmenjuje ideje in znanje z mladimi ambicioznimi študenti. Obe delovni mesti in vloge so medsebojno povezane.
Kdaj ste se zaljubili v infografiko? Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|