|
|
Nasveti in podatkiIgor Pavlin, strokovnjak za franšizing:
Slovenija ima velikanske zmogljivosti za razvoj franšiz. Podjetniki potrebujejo le prave spodbude in znanje. Ogromno priložnosti za razvoj nudijo na primer naslednja področja: 1. tako imenovana »mobilna franšiza«, kot na primer: a) prehrana, denimo hitra hrana, sladoledi, pijače na tekmah, na plaži, na prometnih točkah, v okviru nakupovalnih središč itn. Dober primer je Antonijo Nezmahen iz sosednje Hrvaške, ki je uresničil zamisel mobilne franšize za hitro prehrano DinDon. www.pivnica-medvedgrad.hr/dindon/hrv/obistrou.asp. b) Pomoč voznikom na cesti. c) Storitve na domu (npr. notranja oprema, svetovanje in dobava pohištva, zaves …). 2. Poslovne storitve poslovnim sistemom, denimo čiščenje prostorov, računovodske storitve, iskanje kadrov, izobraževanje posebnih ciljnih skupin …, dobava npr. materiala gradbenim podjetjem, dobava opreme oblačil ipd. 3. Fitness in welness centri v okviru hipermarketov, hotelov ipd. …, ki pri nas tam niso kot franšiza. 4. Lekarne. 5. Pomoč starim ljudem na domu zunaj socialnega skrbstva. 6. Hitra popravila karoserije. Jos Burges, direktor Nizozemskega franšiznega združenja: Slovenija je država z neizmernimi možnostmi za razvoj franšiznih sistemov. Če želite biti pri tem razvoju uspešni, je zelo koristno, da: - posnemate, kopirate uspešne in dobre rešitve iz tujine in jih prenesete v svoja podjetja in svoje poslovne rešitve (v glavnem gre pri vseh franšiznih sistemih za podobno stvar); - v Slovenijo uvozite uspešne tuje formule, tako da sodelujete pri razvoju, postanete nosilec licence za državo ali frašizojemalec; - promovirate etični kodeks franšiznih sistemov; - ustvarite t. i. »win win« (zmagovalno) situacijo s svojimi franšizojemalci, če ste franšizodajalec. Pierre Jeanmart, predsednik Evropske franšizne zveze(EFF): Obiskovanje franšiznih sejmov je lahko zelo koristno, saj lahko na enem mestu dobite ogromno znanja in izkušenj s tega področja. |
|