Nakupovalni voziček novosti

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 06.04.2012

Ekonomistka in inovatorka Irena Marčetič je pustila zaposlitev v oglaševanju ter novembra leta 2010 z odprtjem podjetja Testiraj d.o.o. stopila na lastno podjetniško pot. Pri poslu se drži vodila: »Nikoli ne obupaj.«


Irena Marčetič: »Želimo uvesti preprost sistem nagrajevanja potrošnikov na podlagi stopnje njihove aktivnosti in vpeljati možnost preizkušanja večjih tehničnih aparatov.«

Od kod ideja za dejavnost?
Krivec za idejo je elektronsko pismo, to je tako imenovani trendwatching newsletter, na katero sem naročena. Z dejavnostjo so se takrat ukvarjali Japonci, zato sem začela prevajati pismenke ter iskati podrobne informacije. Želela sem ustvariti nov pristop k oglaševanju po načelu, da nekaj pridobita oba, potrošnik in naročnik. Smo edini v Sloveniji s tovrstno dejavnostjo, v Evropi so nas prehiteli v Barceloni. Zatem so odprli poslovalnico tudi v Budimpešti.
 
Kje ste dobili začetni kapital?
V podjetje sem vložila prihranke ter manjše posojilo banke, kar je zahtevalo ustvarjalno opremljanje prostora ter izbor lokacije, ki cenovno ustreza. Najdražji so bili poglavitni sistem razvoja, ankete in članski profili. Sledita jim oprema in najem prostora.
 
Kaj obsega vaša ponudba?
Izdelek predstavimo na spletnem mestu in ga brezplačno ponudimo potrošniku. Ta ga preizkusi in poda svoje mnenje. Trudimo se pridobiti novosti, na primer s področja živil in kozmetike. Nekatere izdelke tuja podjetja uvozijo le za našo ponudbo. Med drugim je pri nas možno testirati tudi dobavo električne energije.
 
Katere so negativne in pozitivne plati vašega posla?
Na začetku je bilo naporno. Sprva smo preverjali samo idejo podjetja ter se udeleževali številnih sestankov za pridobitev izdelkov. Treba je uskladiti želje potrošnikov in ponudnikov. Težko je, ker ne nagovarjaš le strank, temveč tudi proizvajalce oziroma ponudnike izdelkov. V recesiji se potrošniki odločajo le za varne naložbe, ne upajo si tvegati. Pozitivno je, da ženske novosti rade preizkusijo. Nimamo prave konkurence, saj je ostala ponudba manjša, le delna – v obliki vzorčkov v revijah, dela promotorjev in tržno raziskovalnih hiš.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *