|
|||
Najbolj zanimivi trgiTudi manjša podjetja vse bolj odkrivajo oddaljene trge, kot so Indija, Kitajska, Brazilija in arabske države. A še vedno je največ zanimanja za tradicionalne trge.
Majhno slovensko tržišče sili tudi majhna in celo mikro podjetja k internacionalizaciji. Ne ozirajo se več zgolj po sosednjih, pač pa postajajo vse bolj zanimivi tudi oddaljeni trgi.
V Javni agenciji Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI), ki pomaga podjetjem pri prodoru na tuje trge, kot najbolj pomembne trge za naše podjetnike navajajo že tradicionalno Nemčijo, pa Italijo, Francijo, Avstrijo, Hrvaško, Srbijo ter Rusijo. Zadnje čase se vse bolj usmerjajo tudi na arabske trge, kot so Libija, Katar, Kuvajt in Združeni arabski emirati.
Največ zanimanja je za Srbijo
Na JAPTI-ju se pri svojih analizah trendov zanimanja za tuje trge opirajo na dnevno spremljanje iskanja informacij podjetnikov na njihovem spletnem portalu Izvozno okno, kjer so na voljo brezplačne in ažurne informacije o izvoznih trgih, analize o gospodarstvu v ciljnih državah, carinskih predpisih, standardih, sejmih, prodaji, poslovnih priložnostih, razpisih in konkretnih tujih partnerskih podjetjih. Poleg informacij o tujih trgih organizirajo tudi svetovanje in izobraževanje o tem, kako se lotiti poslov v tujini.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|