Nagovoriš enega, da bi jih dobil stotine

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 08.12.2008

Igor Arih o tem, zakaj je tradicionalno oglaševanje mrtvo, čeprav nas jumbo plakati še vedno bombardirajo z vseh strani.



Igor Arih, direktor oglaševalske agencije Arih, je pred kratkim vzbudil pozornost s sloganom »Oglaševanje je mrtvo«. A udarni stavek ne napoveduje konca oglaševanja, le njegov preporod v drugačni obliki. V taki, ki živi in deluje virusno – kot gripa. Najprej je okužen eden, ta pa potem virus širi na druge – na tiste, s katerimi se največ druži, na družino, prijatelje, znance. Oni pa ga širijo naprej. Preprosto in, kot trdi Arih, zelo učinkovito. In najboljše: virus se, če najdemo prave okuževalce in kanale, širi zastonj! Idealna primera takega virusa sta iPhone in Barack Obama.

 

Znani ste po političnih kampanjah. Zoranu Jankoviću ste pomagali na županski stolček, z Lojzetom Peterletom pa ni šlo na predsedniških volitvah. So bile ameriške volitve za vas učna ura političnega marketinga?
Absolutno. Predvsem je zanimivo, kako je Obama v popolnosti izkoristil internet, če smem temu tako primitivno reči. Izrabil je virusni princip, ki ga razvijamo tudi mi. Gre za dinamične komunikacije in njegova volilna kampanja je bila tipični primer tega.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *