Mreženje je naložba v prihodnost

Avtor: dr. Jordan Berginc | Objava: 08.05.2009

Mnogo podjetnikov trdi, da zaradi preveč dela za mreženje nima časa. A taki bodo imeli z leti vedno manj dela in vedno več časa.


Zmožnost socialnega mreženja je ena najpomembnejših lastnosti podjetnika, še zlasti v času, ko je manj posla. (Foto: BigStockPhoto)

»Trg je nepredvidljiv!« »Kaj moremo, če ni denarja, banke pa so katastrofa …!« »Naročila že, a kaj ko ne vem, ali bom sploh kdaj dobil plačilo?« »Vsak hrani svoje poslovne probleme zase!« »Kdo mi lahko pomaga do novih poslov?« … To je le nekaj razmišljanj, ki jih je moč trenutno slišati med uspešnimi in manj uspešnimi podjetniki pri nas. Dejstvo je, da kriza prihaja postopno, a sila razdiralno. Je mati vseh dosedanjih kriz! Zanjo se moramo dobro oborožiti. Le kdo tega ne ve, vprašanje pa je, kaj vse naj počnemo, da se rešimo in ne bomo v letu 2009 med predvidenimi 45 odstotki tistih, ki bodo morali podjetja zapreti? Zato je med drugim napočil čas za kreativno podjetniško mreženje. Podjetniško mreženje je nuja, še zlasti v krizi.
 
Podjetniško mreženje v enem od tujih slovarjev definirajo kot obliko družbene mreže osebnih odnosov, v kateri podjetniki zadovoljujejo svoje podjetniške potrebe s pridobivanjem stikov, virov, poslov, projektov za nove dosežke na poti k uspehu podjetja. Podjetniške mreže podjetnike navdihujejo nad novimi priložnostmi, strategijami, skozi mrežo pa se promovirajo podjetniški talenti. Podjetniške mreže so trdno povezane z okoljem, v katerem delujejo, in prispevajo k rasti blagostanja nasploh. V naših razmerah so del takšne mreže podjetniške zbornice, klubi, grozdi, tehnološke mreže, združenja, virtualne mreže …

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *