Moč publicitete

Avtor: Damjana Pondelek | Objava: 10.07.2009

Oglaševanje je, zlasti na začetku poslovne poti, velik finančni zalogaj. Če je prevelik, lahko poskusite ubrati cenejše, nekoliko daljše, vendar inovativne poti do svojih bodočih strank.



Če ponujate izdelek ali storitev, ki jo je trg težko pričakoval, le vedeli niso, da se lahko obrnejo na vas, potem je dober oglas na pravem mestu zagotovo lahko dobra in učinkovita naložba in bližnjica do novih strank. Še zlasti, če se tovrstna oglaševalska investicija lahko povrne že z nekaj novimi naročili.  

V primerih, ko je trg razmeroma zasičen z izdelki ali storitvami, ki jih ponujate tudi sami, prav tako pa so z oglasi zasičene stranke, ki jih želite nagovoriti, pa boste morda, vsaj na začetku, želeli ubrati drugačno pot do svojih bodočih strank ter jih poskušali nagovoriti tudi s pomočjo in močjo medijev.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *