|
|||
Moč naše podobeNašo podobo vidijo drugi bolje od nas samih. In enako mi vidimo druge bolje kot sami sebe.
Dokazano je, da embalaža izdelka izjemno vpliva na njegov prodajni uspeh. Barva in oblika izdelka večinoma popolnoma ustrezata vsebini. Odlično bi bilo, da bi tudi naša »embalaža« – kot sinonim za našo podobo – govorila o naših sposobnostih.
Hiter ritem življenja nas je prisilil, da smo postali odlični prepoznavalci na podlagi prvega vtisa. Signale, ki jih drugi pošiljajo prek oblačil in dodatkov, hitro spoznamo. Vendar pa naša presoja pogosto odpove, ko moramo odločati o sebi. O tem je pisal že prof. dr. Anton Trstenjak, ki pravi, da našo podobo vidijo drugi bolje od nas samih. In enako mi vidimo druge bolje kot sami sebe. Drugi so nam kakor ogledalo, šele v njem zagledamo svojo pravo podobo. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|