|
|||
Moja vizija: biti globalni igralecMarino in Marjeta Furlan sta prehodila pot od majhnega lokalnega proizvajalca svetil do enega vodilnih v regiji. Zdaj sta začrtala strategijo za osvojitev svetovnega trga.
Kar težko je verjeti, koliko podjetnikov postane zares uspešnih v mednarodnem merilu, čeprav so se svojega posla lotili kot popolni začetniki brez omembe vredne podlage. Primorca Marino in Marjeta Furlan sta že taka. Pred dobrimi dvajsetimi leti sta brez posebnih izkušenj začela izdelovati svetila. Edino, kar sta vedela, je bilo to, da gre za dovolj širok segment trga, ki ga niti največji proizvajalci razsvetljave ne morejo sami v celoti pokriti.
Ko povzema etape razvoja, Marino omenja, da je prvo desetletje po letu 1989 temeljilo na zanesenjaštvu, v drugem so se mu pridružili cilji, sedaj, ko začenjajo tretje desetletje, pa so osredotočeni le na cilje. »Poleg tega smo se vsakih pet ali sedem let poslovanja znašli na pomembnem razpotju. Od lani dalje spet postavljamo stvari na nove, drugačne temelje,« opisuje spremembe, ki ostanejo opazovalcu skrite. Dizajn in inovacije Prva tri leta so se ukvarjali s proizvodnjo in montažo svetil za dom, kar Marino Furlan ocenjuje kot napako, ker so zatem pravo tržno priložnost pravzaprav odkrili na področju zagotavljanja rešitev in družin izdelkov na področju osvetljevanja prodajaln, salonov in trgovskih središč, poslovnih prostorov in zgradb, kulturnih in izobraževalnih ustanov ter zabaviščnih centrov in centrov dobrega počutja. Do leta 2002 so se ob proizvodnji osredotočali na zagotavljanje kakovosti, zatem so vpeljali še uporabo dizajna. Po letu 2008 svoj proizvodni program nadgrajujejo tudi z intenzivnejšim inoviranjem in upoštevanjem sodobnih trendov glede varčevanja z energijo. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|