|
|||
Mobilna frizerka
Začetni stroški: od 3000 evrov dalje
Možni zaslužek: odvisno od dela (žensko striženje in sušenje: približno 20 do 25 evrov; moško striženje in sušenje: od 10 evrov dalje) Marketing: spletna stran, letaki, oglaševanje na izbranih spletnih straneh ter v lokalnih revijah in časopisih, marketing od ust do ust, vizitke. Posebne zahteve glede izobrazbe/kompetenc: Za opravljanje frizerske dejavnosti si morate pridobiti obrtno dovoljenje. Vlogo za izdajo obrtnega dovoljenja dobite na območni OZS po sedežu dejavnosti ali na spletnih straneh. Nosilec dejavnosti za frizersko dejavnost mora imeti srednjo poklicno šolo (frizer) in mojstrski izpit. Za opravljanje frizerske dejavnosti velja Pravilnik o minimalnih sanitarno-higienskih pogojih za opravljanje dejavnosti frizerskih, kozmetičnih in podobnih storitev (Uradni list SRS 1/1988), ki ga najdete na spletni strani Sekcije frizerjev. Na spletni strani www.ozs.si dobite še druge podrobnejše zakonske zahteve za začetek posla. Potrebna oprema: vse potrebno za striženje, barvanje in oblikovanje frizure – škarje, glavniki, krtače, fen, zaščitno pregrinjalo za obleke, ogledalo (malo, veliko), šamponi, balzami …, računalnik, telefon, tiskalnik, faks. Je mogoče delati od doma: da Je v Sloveniji že konkurenca: da
Čas delovanja: vse leto Dejstva Če radi urejate pričeske prijateljem in ste radi nenehno v gibanju, razmislite, da bi stopili v posel mobilnega frizerja. K poslu lahko pristopite na več načinov: ponujate lahko striženje strank na njihovem domu ali pa si uredite pravi mali mobilni frizerski salon v notranjosti kombija, mini avtobusa ali avtodoma. Čeprav je konkurenca na trgu velika (veliko je klasičnih frizerjev), se še vedno najde prostor za zanimive poslovne rešitve. Preden se spustite v posel, temeljito preučite trg – ali je v vaši okolici že konkurenca in ali sploh obstajata prostor in potreba po mobilnem frizerju. Pri določitvi cenovne politike morate biti pazljivi, da ne boste postavili previsokih cen. Hkrati pa morate paziti, da boste v ceno vključili svoje delo, vse svoje stroške, vključno z gorivom in vzdrževanjem avtomobila, če ga boste uporabljali. Če boste svojo ponudbo omejili na mesto, lahko kot prevozno sredstvo uporabljate kolo, noge ali avtobus. Svoje frizerske storitve lahko tudi omejite, na primer zgolj na striženje in ureditev pričeske ali samo barvanje las. Če bi radi zaslužili kak evro več, lahko svoji osnovni ponudbi dodate še ureditev nohtov, ličenje, ali masažo glave. Zaslužek lahko dodatno povečate tudi s prodajo preparatov za lase (šamponi, maske, balzami …). S časom lahko celo razvijete svojo linijo lasne kozmetike. Na trgu je veliko proizvajalcev lasnih izdelkov, ki po naročilu izdelujejo izdelke za različne blagovne znamke.
Trg Vaše stranke so lahko tako zasebniki kot tudi podjetja, ki želijo svojim zaposlenim ponuditi storitev striženja. Lahko se osredotočite, recimo, na domove za ostarele ali na vrtce (če vas veseli delo z otroci). Svojo storitev lahko ponujate starejšim ljudem, ki živijo sami ali po vaseh, invalidom … Lahko se tudi omejite na določene lokacije, kjer se nekajkrat mesečno redno ustavljate – recimo v določenih vaseh, poslovno-obrtnih conah, kjer je velika koncentracija podjetij. Takoj na začetku začnite graditi mrežo poslovnih partnerjev. Svojo storitev predstavite organizatorjem porok in drugih dogodkov, poročnim salonom, cvetličarjem. Svojo ponudbo lahko odlično promovirate tudi na lokalnih prireditvah, kjer ponudite testno brezplačno ureditev frizure ali striženje. Nasvet
Poglejte si uspešne primere doma in v tujini (na primer www.onsitehaircuts.com). Redno se udeležujte seminarjev, da boste vedno na tekočem z novimi trendi striženja in nege las ter novimi trendi glede urejanja pričesk. |
|