Miti o ohranitvi strank

Avtor: Ruth P. Stevens | Objava: 11.10.2007

Vsaka stranka je resda dragocena, a če poskušate obdržati vse za vsako ceno, ste žrtev enega izmed mitov o zvestobi strank.



Frederick F. Reichheld je leta 1996 s svojo uspešnico The Loyalty Effect vzbudil zanimanje vodstev podjetij s podatki o tem, kako lahko ohranitev obstoječih strank poveča dobiček podjetja. Pokazal je, da lahko podjetje s petodstotnim zmanjšanjem izgube strank poveča dobiček na stranko za 35 do 95 odstotkov. Na primer: podjetje, ki se ukvarja s plačilnimi karticami, lahko poveča dobiček strank za 75 odstotkov, z življenjskim zavarovanjem za 90 odstotkov, servisiranjem avtomobilov za 81 odstotkov in z upravljanjem poslovnih stavb za 40 odstotkov. 

Ko so podjetniki ugotovili, da je ohranitev obstoječih strank zelo pomembna, so hkrati z naraščanjem priljubljenosti koncepta začeli razvijati tudi njegovo napačno razumevanje, napačno predstavo in celo mite o zvestobi strank. Ti miti so lahko krivi za napačne odločitve, zato jih je treba pregledati.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *