|
|||
Misija: nemogočeVaš ciljni trg so odločevalci v uspešnih podjetjih: direktorji, vodje marketinga, nabave … V igri pa imate večje projekte, ki prinašajo 10.000, 100.000 ali milijon evrov prometa. Kako priti do sestanka z vedno zasedenim odločevalcem?
Pogosto slišim podjetnike ali vodje prodaje, kako tarnajo, da ne morejo priti do sestanka z odlično potencialno stranko. Navadno gre za večje uspešno podjetje nekje v EU-ju. »Poslali smo jim že pismo, brošuro, poskušali smo jih dobiti na telefon, toda nič ne deluje. Naša sporočila ne pridejo do njih.«
Kaj lahko storite v tem trenutku. Odlična in najuporabnejša ideja je, da na takšno stranko pozabite. Ta ideja ima le eno težavo – če takšnih strank ni veliko, jo lahko uporabite le nekajkrat. Kako torej do sestanka s stranko, ki si jo zelo želite pridobiti? Pot je preprostejša, kot si mislite. Vse, kar morate narediti, je, da sledite trem preprostim napotkom in se jih držite kakor pijanec plota.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|