|
|||
Mika jo, da bi oblekla SeverinoV desetih letih obstoja je blagovna znamka Maja Štamol postala sinonim za svečane avtorske večerne in poročne kreacije. V svojem Ateljeju za oblikovanje oblačil v Žalcu se osebno posveti vsaki stranki in z obleko po meri optimizira njeno postavo. Oblikovalka je tudi ambasadorka blagovne znamke »Izdelek slovenske obrti«, ki jo promovira skupaj z Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije.
Poslovna pot Maje Štamol - Droljc ne pozna zgolj ravnih in gladkih šivov. Da je postala ena izmed najbolj prepoznavnih imen slovenskega modnega oblikovanja, njene kreacije pa med najbolj opaženimi, je morala za plačevanje položnic najprej vrsto let opravljati druge službe. Ko je prepoznala pravo priložnost, pa je presekala zanke, ki so ji omejevale ustvarjalno svobodo, in odločno skrojila uspešno kariero modne oblikovalke.
V ateljeju bi imela steno slavnih
»Na začetku sem plačala oglas za svoje storitve, a sem hitro ugotovila, da je to absolutno neprimeren način pridobivanja strank. Zato smo se v podjetju zavestno odločili, da sponzorsko oblečemo vseh deset kandidatk za fatalko.« Izbor Femme Fatale v organizaciji Delo Revij, pozneje agencije Krater Media, poteka od leta 2003. In ob dejstvu, da so že štiri »fatalke« zmagale ravno v obleki Maje Štamol, morda res potrjuje znani rek, da obleka naredi človeka. »Tako smo si odprli vrata v svet medijev. Hkrati sem spoznala tudi deset medijsko prepoznavnih deklet, ki so se pozneje vračale k meni in me spoznavale z novimi. Naše kreacije so nosile in še nosijo številne voditeljice, igralke, nosilke lepotnih nazivov, športnice, pevke: Katarina Čas, Anja Tomažin, Tjaša Kokalj, Nataša Pinoza, Alenka Godec, Brigita Langerholc, Alenka Bikar, Nuša Derenda, Miša Molk, Nina Ivanič, Maja Martina Merljak itn.,« našteva znane stranke, ki ji zaupajo, da bodo v njeni kreaciji zagotovo opažene. »To je bila zelo dobra tržna poteza in najboljša reklama.«
Obleke Maje Štamol se redno sprehajajo tudi po rdeči preprogi viktorjev. »Seveda svojih oblek nikoli nisem ponujala, vedno so bila dekleta tista, ki so jih želela nositi. Smo imeli kar težave, ker jih je bilo preveč,« se zasmeji in doda, da to verjetno pomeni, da jo poznajo in vedo, da dobijo dober izdelek.
Zmage na natečajih so ji dale samozavest
Oblikovalka je nase prvič opozorila že precej prej, leta 1997, ko se je še brez formalne izobrazbe, a z opravljenimi sprejemnimi izpiti na srednji oblikovni šoli in z močno željo in očitnim talentom, prijavila na natečaj za obleko za miss Slovenije. Sicer njena spektakularna obleka ni zmagala, bila pa je izbrana med deset finalistov, kar ji je dvignilo samozavest in motivacijo. Nato je moralo miniti še sedem let, da se je oblikovanju posvetila profesionalno.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|