Med prvimi na svetu uvajajo inovativne NFC rešitve

Avtor: Anita Ivačič | Objava: 06.06.2014

V pisarni generalnega direktorja podjetja Četrta pot Borisa Šolarja visi zlati cepin - poklon sodelavcev ob 20. obletnici poslovanja uspešno »preplezane smeri četrte poti«, informacijsko-razvojnega podjetja iz Kranja, ki med drugim »ve«, kdaj pride v službo več kot 300 tisoč ljudi, in omogoča gotovinsko in brezgotovinsko plačevanje javnega prevoza po vsej Sloveniji, razen v prestolnici.


Boris Šolar: »Ves čas spremljamo, kaj počne svet, kam gresta internet in tehnologija. Hkrati poslušamo tudi naše uporabnike, ki povedo svoje zahteve in želje.«

Najin pogovor se začne z vznemirljivimi spomini na osvajanje Matterhorna, severne Triglavske stene in turnega smučanja v slovenskih in tujih gorah. Alpinizem in podjetništvo imata več stičnih točk, kot se zdi na prvi pogled: oba zahtevata popolno predanost in osredotočenost, zaupanje vase in v partnerja ter zdravo mero poguma. »Tudi v podjetništvu so bili divji časi, od zahrbtnosti poslovnih partnerjev do izgube celih trgov,« zatrdi Boris Šolar, ki je leta 1990 zapustil Iskro in ustanovil svoje podjetje Četrta pot, danes enega največjih razvijalcev informacijskih sistemov za plačilni promet in informacijske podpore kadrovskih procesov v Sloveniji.

 

Prvi produkt - registracija delovnega časa

 

»V tistem obdobju je socializem pešal, odpirale so se nove možnosti, dalo se je ustanoviti d. o. o., zato sem se s svojimi izkušnjami in znanjem odločil, da izstopim iz togega, prepočasnega Iskrinega sistema. S kolegom, s katerim sva se sicer leta 1993 razšla, sva ustanovila podjetje. Začela sva iz nič, ni bilo denarja, na začetku so bile tudi težave s kadri.« Šolar iz predala potegne staro vezje - centralo za registracijo delovnega časa za 20 tisoč ljudi. »Ponoči sem risal načrt, potem sem dva dni sestavljal vezje za računalniški procesor,« se spominja svojega prvega produkta, ki ga je uspel prodati kar svojemu nekdanjemu delodajalcu. »Po osamosvojitvi smo izgubili južne trge - odžagali smo si vejo, na kateri smo sedeli, zato smo se osredotočili na domači trg,« začne genezo Četrte poti.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *