|
|||
MaserkaStudio za nego telesa in zdravo življenje Aquarius iz Ljubljane je nekaj posebnega. Ne le zaradi že skoraj razvpito učinkovitih proticelulitnih masaž, temveč zaradi Slavice Cvetanović Milojković, njenih rok in pozitivne energije.
Studio Aquarius je gotovo pravi kraj za vse tiste, ki iščejo sprostitev in občutek, da so naredili nekaj zase. Pravzaprav bi na tablo njenega salona lahko mirno napisala, da je to studio za nego telesa in razvajanje duha.
Od babice do maserke
Slavica Cvetanović Milojković je po poklicu babica. Toda ko je pred šestindvajsetimi leti nastopila službo, je žal ugotovila, da se praksa niti približno ne ujema s tem, kar so jo učili v šoli in kar si je želela. »Vse je bilo kot po tekočem traku in po enem letu sem dojela, da to ni to,« pove. Želela si je stika s pacienti in se zaposlila na psihiatričnem oddelku pediatrične klinike, kjer je ostala naslednjih šestnajst let.
Kot sama pravi, sodi v generacijo, ki se težko odloča za spremembe in menjavo poklica. »Ko si enkrat v službi, moraš biti z njo zadovoljen in srečen, in Bog ne daj, da bi sploh pomislil, na kaj drugega, kaj šele, da si tudi ti lahko tisti, ki naredi nekaj drugačnega, se nauči novega poklica in celo odide na svoje.« Ob službi in dveh otrocih je na zdravstveni šoli v Celju končala šolo za maserje, si pridobila diplomo ter s tem tudi možnost, da nekoč odpre svoj masažni salon. Toda odločitev ni bila lahka, še zlasti »če imaš za sabo še družino, kredite ...« In vendar je pred osmimi leti pustila varno službo in odprla svoj masažni salon.
Ponudbo oblikujejo stranke
Na začetku se je ukvarjala z zdravstvenimi in klasičnimi švedskimi masažami, skratka s tistimi, ki so bile priznane v zahodnem svetu. In potem je čisto po naključju vstopila v svet celulita - najbolj klasične ženske estetske nadloge.
»Pravzaprav me je na učinek moje masaže opozorila stranka, ki sem jo masirala po hudi prometni nesreči,« pripoveduje Slavica. »Takrat nisem imela pojma, o čem govori. Toda če ženske to želijo, zakaj pa se ne bi posvetila celulitu.«
Ob pogovorih s strankami je spoznavala njihove želje in potrebe in jim ponudila še sprostitveno in kitajsko masažo, različne nege telesa in obraza, skratka vedno kaj novega.
Slavica Cvetanović pravi, da se prodaja tako kot kopalke. Pred poletjem so aktualne proticelulitne masaže, jeseni in pozimi pa klasične in vse, kar je povezano z ženskim razvajanjem. Svojega salona ne oglašuje v časopisih in po nabiralnikih bližnjih blokov ne deli letakov.
»Svojih rok ne morem prodajati na tak način. Vedno sem se težko ponujala. Še danes imam s tem velike težave, čeprav vem, da to za nekoga, ki se ukvarja z zasebno dejavnostjo, ni dobra lastnost,« nam zaupa. Še vedno pa je najboljša reklama za njeno delo zadovoljna stranka, ki jo bo priporočila znankam in znancem.
Salon je njen svet
Po osmih letih si vsak uspešen salon lahko privošči širjenje, nove sodelavce in aparate. Toda Slavica Cvetanović si tega ne želi. »Če bi se to zgodilo, bi se morala ukvarjati z aparati in zaposlenimi in počasi bi začela izgubljati tisti pravi stik s strankami, saj se jim ne bi mogla več popolnoma posvetiti,« je prepričana. »Končni rezultat bi bil seveda večji zaslužek, toda sama bi bila ob ves užitek, ki ga imam pri delu. Navsezadnje v salonu preživim cele dneve. To je moj svet in v njem ni prostora za stvari, ki me ne osrečujejo.« Pri masaži je mogoče razviti salone, v katerih dela več maserjev, toda klienti dejavnost jemljejo zelo osebno, zato se navežejo na posameznega maserja in bolj cenijo individualne salone. To pomeni, da je dejavnost težko profesionalizirati in prenesti na druge izvajalce.
|
|