|
|||
Manekenstvo in podjetništvo z roko v rokiIris Mulej se je ob uspešni manekenski karieri s spletno trgovino podala tudi v podjetniške vode. V pomoč so ji prepoznavnost, umetniško-estetski čut in ne nazadnje tudi visok inteligenčni kvocient, saj je članica združenja Mensa.
»Umetnost in lepota sta me začarali že kot malo deklico, ko sem iz mamine garderobe in nakita začela skladati nenavadne modne kombinacije,« začne najin pogovor uspešna manekenka in podjetnica, Iris Mulej. Na manekenskih odrih se sprehaja skoraj deset let, njena spletna trgovina LifeStyle z Iris Mulej pa deluje od lanskega leta. Poleg prodornosti jo odlikuje tudi visok inteligenčni kvocient (156), ki so ji ga izmerili v Mensi.
Iris, nam lahko zaupaš, kako je nastala spletna prodajalna? Lansko leto sva s partnerjem Tomijem Zorojo odprla spletno trgovino LifeStyle z Iris Mulej, ki je del spletne trgovine enaA.com (www.enaA.com/LifeStyle). Da sem se odločila za takšno sodelovanje, so me po eni strani prepričali zaposleni v enaA.com, ki so pripravljeni na sodelovanje in dovzetni za nove ideje; po drugi strani pa me je prepričala njihova vsestranska ponudba v različnih oddelkih (računalništvo, šport, knjige, igrače ...), v katero sem želela vnesti nekaj osebnega in obenem prodajnega. Tako je cilj spletnega oddelka LifeStyle postati prostor, kjer se srečujejo interesi znanih oseb, trgovcev in oglaševalcev. Danes lahko v moji spletni prodajalni kupite izdelke s področja kozmetike, zdrave prehranske dodatke ter trendovski nakit, ponudbo pa bomo kmalu razširili.
Kako bi opisala prehod iz manekenskih vod v podjetniške? Čeprav smo trgovino odprli prejšnje leto, sem podjetniške začetke izkusila že pri manekenstvu, ko sem se morala dogovarjati o primernih cenah in o tem, koliko materiala in koliko časa se lahko nekaj oglašuje z mojim obrazom in imenom. Sicer se svet manekenk in podjetnikov razlikuje v tem, da imajo manekenke svojega menedžerja, zato se neposredno s cenami in pogodbami ne ukvarjajo. Morajo pa skrbeti, da so lepe in pripravljene na delo. Podobnost pa je v tem, da so obraz, telo ali ime katerekoli manekenke sredstvo za oglaševanje in promoviranje. Vse se vedno vrti okoli denarja, pogodb in dogovorov.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|