|
|||
Mali trgovci v težavahZaradi graditve velikih trgovskih centrov in spremenjenih nakupnih navad vsako leto stotine malih trgovcev zapre svoja vrata.
V zadnjih nekaj letih je bilo v večjih slovenskih mestih zgrajenih veliko nakupovalnih centrov oziroma večjih trgovin v okviru velikih trgovskih verig, ki so svoje mesto našle zunaj mestnega središča. Kupna moč prebivalstva se je preselila zunaj mesta, zaradi tega mali trgovci niso mogli več konkurirati velikim trgovskim verigam. Tisti, ki so našli prostor v nakupovalnih centrih, se še nekako prebijajo, veliko težje je tistim, ki vztrajajo v mestnih središčih. V zadnjih petih letih je zato zaprlo vrata svojih prodajaln kar 4000 malih trgovcev.
»Veliki trgovski centri na eni strani pomenijo oskrbo za prebivalce, ponekod pa že kar prenasičenost s trgovinami in celo preveliko konkurenco,« meni Vida Kožar, direktorica Podjetniško trgovske zbornice. Kljub velikemu pomenu malih in mikro družb v okviru slovenske trgovinske dejavnosti, saj ustvarijo skorajda tretjino vseh prihodkov v trgovini, so razmere za poslovanje zanje pogosto težje oziroma zahtevnejše kot za velika podjetja, ki imajo večjo moč in večje strokovne potenciale, še dodaja Kožarjeva.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|