|
|||
Londonska šola za odnose z javnostmiTa uspešna izobraževalna franšiza se lahko pohvali z več kot 10 tisoč diplomanti v 19 državah, kjer deluje. Pri nas je nosilec franšize že od leta 1998 Komunikacijska skupina SPEM. Kakšne izkušnje imajo?
Da so možnosti razvoja franšiznih sistemov neskončne, dokazujejo številni zgledi, ki jih vsak mesec predstavljamo v naši rubriki, le znanju in domišljiji je treba pustiti prosto pot. Tokrat sem se odločila, da vam predstavim angleško franšizo na področju izobraževanja v odnosih z javnostmi, London School of Public Relations (LSPR) oziroma Londonsko šolo za odnose z javnostmi, ki je prisotna na slovenskem trgu od leta 1998. Franšiza LSPR predstavlja danes enega največjih sistemov izobraževanja v odnosih z javnostmi (PR) na svetu. Ustanovljena je bila leta 1992 pod okriljem izobraževalne ustanove David Game College, ki se lahko pohvali s 30-letno tradicijo na področju izobraževanja, s poudarkom na medijskih vsebinah.
Franšiza LSPR je odgovor na vse večje potrebe po kakovostnem teoretičnem in praktičnem znanju na področju odnosov z javnostmi. Osnovni cilj je dvigovati in poenotiti standarde znanja tako v razvijajočih se gospodarstvih kot tudi v gospodarsko zrelih državah, pojasnjuje Maja Rečnik, direktorica izobraževanja v SPEM Komunikacijski skupini. Ekskluzivni nosilec franšize LSPR za našo regijo je Komunikacijska skupina SPEM, ki skrbi za razvoj in širitev franšize na področju nekdanje Jugoslavije in Albanije. Do zdaj je v Sloveniji uspešno opravilo trimesečno šolanje (šolanje traja 54-63 ur ali približno 2,5 meseca) 700 diplomantov. V Sloveniji ena prvih franšiz Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|