Londonska šola za odnose z javnostmi

Avtor: Nives Pahor | Objava: 08.11.2005

Ta uspešna izobraževalna franšiza se lahko pohvali z več kot 10 tisoč diplomanti v 19 državah, kjer deluje. Pri nas je nosilec franšize že od leta 1998 Komunikacijska skupina SPEM. Kakšne izkušnje imajo?


Maja Rečnik: »Odnos med franšizorjem in franšiziji je zelo življenjski in temelji na tesnem sodelovanju. S pomočjo franšize LSPR smo prišli s svojimi programi izobraževanj na evropski trg in tako razširili svoje poslovanje.«

Da so možnosti razvoja franšiznih sistemov neskončne, dokazujejo številni zgledi, ki jih vsak mesec predstavljamo v naši rubriki, le znanju in domišljiji je treba pustiti prosto pot. Tokrat sem se odločila, da vam predstavim angleško  franšizo na področju izobraževanja v odnosih z javnostmi, London School of Public Relations (LSPR) oziroma Londonsko šolo za odnose z javnostmi, ki je prisotna na slovenskem trgu od leta 1998. Franšiza LSPR predstavlja danes enega največjih sistemov izobraževanja v odnosih z javnostmi (PR) na svetu. Ustanovljena je bila leta 1992 pod okriljem izobraževalne ustanove David Game College, ki se lahko pohvali s 30-letno tradicijo na področju izobraževanja, s poudarkom na medijskih vsebinah.  

Franšiza LSPR je odgovor na vse večje potrebe po kakovostnem teoretičnem in praktičnem znanju na področju odnosov z javnostmi. Osnovni cilj je dvigovati in poenotiti standarde znanja tako v razvijajočih se gospodarstvih kot tudi v gospodarsko zrelih državah, pojasnjuje Maja Rečnik, direktorica izobraževanja v SPEM Komunikacijski skupini.  

Ekskluzivni nosilec franšize LSPR za našo regijo je Komunikacijska skupina SPEM, ki skrbi za razvoj in širitev franšize na področju nekdanje Jugoslavije in Albanije. Do zdaj je v Sloveniji uspešno opravilo trimesečno šolanje (šolanje traja 54-63 ur ali približno 2,5 meseca) 700 diplomantov

V Sloveniji ena prvih franšiz

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *