|
|||
Ličila so velik biznisKo je na voljo manj denarja in je treba vsak evro skrbno porabiti, se presenetljivo, poveča prodaja šmink, lakov za nohte in drugih kozmetičnih izdelkov. Tu sta svojo tržno nišo našla Maja Švener in Gregor Koprivnik, letošnja zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta.
Na izbor za Mladega podjetnika leta se je letos prijavilo skoraj 50 kandidatov, kar je več kot lani, ko je bil izbor izveden prvič. »Samo tekmovanje ocenjujemo kot zelo uspešno, mladi podjetniki so se v letošnjem letu zelo angažirali, k temu je pripomogel tudi bogat denarni sklad. Tako naš kot tudi sorodni izbori so zelo pomembni za promocijo podjetništva, saj prihodnjim podjetnikom ponujajo zgled. Izjemno nas veseli tudi to, da se je na izbor prijavilo skoraj 40 odstotkov žensk, kar je izjemen napredek,« pravi Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.
Na izbor se lahko prijavijo podjetniki, mlajši od 35 let, njihovo podjetje ne sme biti mlajše od šestih mesecev in ne starejše od šest let, podjetnik ali skupina mora biti večinski lastnik podjetja, lahko je tudi franšiza. Zmagovalec mora delovati v etični panogi in s svojim dosedanjim delom dokazati uspešnost. Mladi podjetnik je na začetku svoje poti in potrebuje spodbudo, dodatno znanje in medijsko podporo, nenazadnje pa mora biti zgled drugim mladim podjetnikom. Ličila.si prepričala komisijo Ženske, ki si ne morejo privoščiti novih oblek, čevljev, torbic, si ne pustijo vzeti vsaj tega drobca svoje ženskosti, je v recesiji na začetku tisočletja ugotovil predsednik uprave kozmetične hiše EsteeLauder Leonard Lauder. Fenomen je poimenoval »lipstickindex« in prav ta je podlaga za poslovni uspeh portala Ličila.si, ki je Maji Švener in Gregorju Koprivniku prinesel naziv Mladega podjetnika leta 2012. »Ličila.si so zgodba o uspehu. Prepričala nas je predvsem hitra rast, 180.000 evrov prihodkov v drugem letu poslovanja, prav tako pa tudi velika osebna angažiranost tako Maje kot Gregorja. Gre za primer, ki lepo kaže, kakšnega pomena je v podjetništvu dejstvo, da podjetnik sam preizkuša in uporablja svoje produkte. Hkrati pa verjamemo, da bo podjetje v svoji panogi glede na dobro zasnovan poslovni model in jasno izraženo vizijo uspešno ustvarjalo še naprej,« je izbor utemeljil vodja komisije za izbor Mladega podjetnika leta Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Poleg priznanja sta Maja Švener in Gregor Koprivnik prejela še številne praktične nagrade: izobraževanji »Silicijeva dolina« in direktni marketing, pa orodja za e-pošto, računovodski program in računovodjo, spletno gostovanje, bančne storitve, IT opremo, orodja za preverjanje bonitete podjetij, pomoč pri izterjavi dolgov in najem pisarne. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|