|
|||
Levji delež pospravijo trijePredstavitev na spletu učinkuje, ko se s ponudbo uvrstite med prve tri na prvi strani spletnih iskalnikov.
»Če nisi na spletu, te ni,« so radikalni poznavalci spletnega trženja. Še huje, dejstvo, da je dve tretjini slovenskih podjetij na spletu, pomeni, da tam skoraj zagotovo oglašuje vaša konkurenca. Če ste na spletu, vendar vas kupci ne najdejo, je enako, kot da vas ne bi bilo.
Vzemimo primer, da vaše podjetje prodaja poslovna novoletna darila. Pred sezono vložite v televizijske oglase in »jumbo« plakate. Ko podjetja konec novembra mrzlično iščejo izvirno darilo za svoje partnerje, se nekdo medlo spomni vašega oglasa in v Najdi.si ali Google vtipka besedi »poslovna darila«. Če se med zadetki na prvi strani ne pojavi povezava na vašo spletno stran, ste lahko povsem prepričani, da se vam je kupec, ki ste ga lovili, izmuznil.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|