|
|||
Lasna kozmetična linija za plešastePetdesetletni Howard Brauner (Manalapan, ZDA) je ustvaril posebno kozmetično linijo za moške brez las. Pravi, da samo tisti, ki so izgubili lase ali si brijejo glavo zaradi modne izbire oziroma udobja, vedo, kako občutljiva je koža obrite glave. Brauner, ki je prav tako plešast, je posebej za tak tip kože razvil kozmetično linijo, sestavljeno iz obraznih vodic, krem, gelov, šamponov, sončnih krem in vlažilnih robčkov. S kozmetično linijo Bald Guyz je na trg prišel leta 2005. Zamisel je sicer razvijal 15 let, vendar se je za tržni nastop odločil šele takrat, ko so plešasti moški postali »družbeno sprejemljivi«, oziroma šele takrat, ko je plešavost postala »modna«. Plešavost danes ni več obravnavana samo kot težava, pravi Brauner, ampak tudi kot modna izbira - obritoglavci. Danes lahko vidimo v oglasih in na modnih brveh številne obrite manekene.
V podjetje je Brauner vložil 300.000 dolarjev. Svoje izdelke danes prodaja v verigi 25.000 prodajaln v Združenih državah Amerike in na svoji spletni strani. Najbolj prodajan izdelek je komplet 16 osvežilnih robčkov na osnovi zelenega čaja, ki stane pet dolarjev. Brauner je postal znan tudi po svojih domiselnih promocijskih akcijah, kot je na primer »dan plešastega in lepega«, ko je organiziral modno revijo po ulicah New Yorka. Njegov naslednji projekt je vstopiti na evropski trg. |
|