Kultura in strategija poslovnega obdarovanja

Avtor: Ana Debeljak | Objava: 08.11.2005

Partnerje razporedite v štiri skupine. Imejte evidenco daril.



Bliža se konec leta in vse pogosteje razmišljamo, kaj bomo podarili svojim najbližjim in poslovnim partnerjem. Darilo utrdi vez med ljudmi in obogati obdarovanca in darovalca. Z darilom pokažemo naklonjenost in spoštovanje, zato je prav, da tej obliki poslovne komunikacije posvetimo dovolj časa.  

Poslovna darila so eden od načinov, kako sooblikujemo in negujemo poslovne odnose. Darila si izmenjujemo ob poslovnih stikih, in čeprav je glavna sezona posredovanja poslovnih daril še vedno ob koncu leta, poteka izmenjava vse pogosteje tudi ob drugih pomembnih poslovnih dogodkih (ob podpisu pomembnih pogodb, jubilejnih srečanjih ...). 

Promocijska darila predstavljajo podjetje, pomagajo pri spoznavanju posameznih izdelkov na trgu in prispevajo k splošnemu predstavljanju podjetja. Ta darila oblikujejo vtis in seznanjajo posameznike in javnost z vsebino in načinom življenja v podjetju.
 
Sestavljivi kozolec - darilo najnižjega cenovnega razreda, oblikovano kot sestavljiva lesena miniatura enojnega kozolca. Darilu so priložena navodila za sestavo in tekst o kozolcu, kot posebnosti slovenske kmečke arhitekturre.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *