Kratkohlačnik za krmilom uspešnega podjetja

Avtor: Martina Budal | Objava: 13.05.2013

Adam Hildreth je 28-letnik, ki ima za seboj skoraj 15-letno podjetniško kariero. Prvo svoje podjetje Dubit Limited je skupaj s skupino prijateljev namreč ustanovil, ko je bil star 14 let.


Adam Hildreth: »Človek se mora naučiti delati svoje napake in se pobrati, namesto da mu govorijo, kako so se drugi pobrali po napakah, ki so jih naredili.«

Rodil se je leta 1985 v Leedsu, tretjem največjem britanskem mestu ter finančnem in kulturnem središču zahodnega Yorkshira. Šola mu ni šla najbolje, čeprav jih je preizkusil veliko, saj so se zaradi očetovega poklica pogosto selili. Tako je pri 14-ih Adam Hildreth pristal tudi v mestu Harrogate v severnem Yorkshiru, kjer se je skupaj s prijatelji vključil v shemo Young Enterprise, dobrodelno organizacijo s področja podjetništva. Ob pomoči mentorja je s prijatelji leta 1999 ustanovil podjetje Dubit Limited, ki se je ukvarjalo s svetovanjem za splet in marketingom za mlade ter mladim ponudil prostor za srečevanje na spletu.

 

»Začeli smo iz nič,« se spominja. Celo denarja za postavitev spletne strani niso imeli, zato so se obrnili na različna podjetja in eno prepričali, da jim je spletno stran postavilo zastonj. Ker je bil še vedno šolar, je za podjetje delal ob večerih in koncih tedna, pri čemer je imel podporo staršev. To je hitro raslo in kmalu je Adam med poukom sprejemal poslovne klice. Pri 15-ih letih je postal najmlajši izvršni direktor na svetu in Dubit je zrasel v uspešno svetovalno podjetje ter imel med mladimi Britanci najbolj priljubljeno spletno stran. V nekaj letih je Dubit sodeloval z nekaterimi največjimi podjetji na svetu, kot so Cocacola, Nike in Adidas, ki so skupino najstnikov obravnavali kot resne poslovne partnerje.

 

Ker je posel zahteval vedno več njegovega časa, je pri šestnajstih opustil šolo in se posvetil izključno vodenju podjetja. To vidi kot svojo prednost, saj ga šolanje ni omejilo z vzorci, kako naj bo kaj narejeno. »Zame bi bila diploma ovira, saj bi sledil že izdelanim procesom. Človek se mora naučiti delati svoje napake in se pobrati, namesto da mu govorijo, kako so se drugi pobrali po napakah, ki so jih naredili,« je dejal v enem od intervjujev. »Če mislite, da šola ni za vas, razmislite o poslu. Tu lahko vsakdo najde svoje mesto,« je prepričan.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *