Konkretni podatki o neznanih strankah

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 12.02.2008



Sandra je komercialistka in prodaja oglasni prostor v slovenskem podjetju, ki izdaja vrsto revij. Sandro zanima, kako pridobiti konkretne informacije od stranke, ki je ne pozna. »Predvsem me zanima, kakšen je njihov oglaševalski proračun, kdaj sprejemajo odločitve o oglaševanju, na podlagi katerih kriterijev?« 

Sandra, če želite prodati oglasni prostor, ali pa kar koli drugega, morate najprej ugotoviti, kaj si stranka želi, kaj potrebuje. Najboljši način je seveda, da stranko preprosto vprašate. V najslabšem primeru vam ne bodo želeli odgovoriti, vendar se to redko dogaja. Vprašajte in boste izvedeli. Drug vir informacij pa so vsi javno dostopni podatki o podjetju, ki ste ga vzeli v precep. V času interneta se da v kratkem času izvedeti zelo veliko. Skratka najprej naredite domačo nalogo, poiščite vse, kar se o tem podjetju in osebi, ki jih prodajate, da poiskati, potem pa se dogovorite za obisk.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *