Ko pri direktnem marketingu 1 + 1 postane 3

Avtor: Robert Rolih | Objava: 05.08.2008

S kombiniranjem metod direktnega marketinga lahko dosežete tiste stranke, ki jih običajno ne pritegnete.



Ko sem bil še zelo mlad, me je stari oče pogosto peljal na sprehod v gozd. Ena od stvari, ki me je najbolj prevzela, so bili trenutki, ko me je posadil v travo, da sem lahko opazoval, kako je sam posekal kakšno ostarelo drevo.  

Posekati drevo ni bilo preprosto. Kar nekaj deset minut je zamahoval s sekiro, da je na koncu drevo omahnilo na tla in prepustilo prostor drugim, mlajšim. Če bi kdo prišel mimo ravno v trenutku, ko je moj stari oče zadnjič zamahnil s sekiro, bi lahko pomislil, da ga je posekal z enim zamahom.

Seveda pa temu ni bilo tako. V ozadju je bilo na desetine zamahov, ki so omogočila, da je zadnji dosegel svoje – podrl drevo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *