Ko izgubite posel

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.11.2003



Zanašali ste se na velik posel, potem pa dobite obvestilo, da je kupec izbral drugega ponudnika. Večina podjetnikov v obupu sprejme ukrepe, ki so na dolgi rok škodljivi (skrega se s kupcem), ali pa preprosto pozabijo na vse skupaj. Napaka.

Zanašali ste se na velik posel, potem pa dobite obvestilo, da je kupec izbral drugega ponudnika. Večina podjetnikov v obupu sprejme ukrepe, ki so na dolgi rok škodljivi (skrega se s kupcem), ali pa preprosto pozabijo na vse skupaj. Napaka. Prava pot je naslednja:  
  • Raziščite, zakaj ste izgubili posel. Vprašajte stranko, kaj je sploh pričakovala od vas.
  • Stranko vprašajte za priporočilo. Četudi je izbrala drugega ponudnika, vam bo priporočilo največkrat dala. Čez čas se ji pisno zahvalite za priporočilo in ji pošljite kopije priporočil od svojih strank.
  • Negujte dobre odnose s stranko. Občasno jo spomnite, da ste pripravljeni z njo sodelovati, kadar vas bo potrebovala.
  • Izgubljenega kupca občasno obveščajte o tem, kako pomagate drugim kupcem.
  • Vzdržujte poštene odnose z zaposlenimi pri stranki. Nikoli ne veste, kdo bo v prihodnosti odločal o izboru dobaviteljev.
  • Stranko obravnavajte kot svojega rednega kupca in jo vabite na svoje prireditve.
Povzeto po www.businessknowhow.com
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *