Ključno na poti do dobro oblikovanega izdelka

Avtor: Jure Miklavc | Objava: 09.06.2008

Podjetnik in oblikovalec Jure Miklavc nam je zaupal pet ključnih pravil o oblikovanju ter svoj izbor dobro oblikovanih slovenskih izdelkov.


Jure Miklavc (Foto: Žiga Culiberg)

Po mnenju Jureta Miklavca, podjetnika in oblikovalca, ki je letos prejel ugledno mednarodno nagrado Red Dot Design Award za oblikovanje Alpininega smučarskega čevlja, bi moral vsak podjetnik poznati naslednjih pet ključnih pravil o oblikovanju:

- Industrijsko oblikovanje je učinkovito le v povezavi z dobro zasnovano blagovno znamko in ustrezno izpeljanim trženjem.

- Podjetja se morajo zavedati in dobro opredeliti svojo strategijo in cilje, kajti le tako lahko opredelijo izhodišča za načrtovanje novega izdelka in tržno komuniciranje.

- Za uspešno sodelovanje z oblikovalcem in dobre rezultate mora podjetje dobro organizirati in koordinirati ljudi, ki so odgovorni za vodenje in odločitve pri projektu.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *