Klima in kultura v podjetju

Avtor: Vesna Lešnik | Objava: 12.01.2009

Kako v podjetju pripraviti takšno klimo, v kateri bodo zaposleni zadovoljni, motivirani za delo in konstruktivni pri iskanju rešitev?



Pred kratkim sem se udeležila slavnostne podelitve priznanja za podjetnika leta 2008. Ko tako kramljaš z nekom na tovrstni prireditvi, si z njim ali njo deliš sosednja sedeža ali pa pač po naključju stojiš skupaj, ti kdo vzbudi večjo pozornost kot drug. Meni je pozornost vzbudila razprava gospodov, ki so za mano izstopali iz dvorane in so ob zaključku prireditve vneto kramljali o tem, ali ima smisel na takšno prireditev pripeljati celoten tim ali ne (podjetnika leta sta namreč ob podelitvi priznanja na oder povabila prav vse zaposlene v podjetju Dewesoft). Mnenje gospodov, če ga skopo opišem, je bilo nekako takšno: skrbelo jih je predvsem to, da bi se z obiskom večjega dela njihove lastne ekipe na takšni prireditvi izgubil vsaj en, če ne dva delovna dneva. S tem pa bi podjetje izgubilo veliko preveč prihodka. In navsezadnje imaš ljudi zaposlene zato, da delajo in prinašajo prihodek, ne da obiskujejo takšne prireditve (pa čeprav so nagrajenci in je to nagrada vseh!). Kaj menite, s kakšno roko vodijo ti gospodje svoja podjetja in kakšno je delovno vzdušje med zaposlenimi?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *