|
|
Kje oglaševati?»Izdelujemo okenske rolete in senčila. Pred poletno sezono načrtujemo veliko oglaševalsko akcijo. Sam se najbolj nagibam k temu, da bi celoten proračun porabili za oglaševanje na lokalnih radijskih postajah, znanci pa trdijo, naj denar raje razpršim v več medijev. Kaj je po vašem mnenju bolje?«
Denar za oglaševanje se splača razpršiti le, če ga imate zelo veliko. Če imate velik marketinški proračun, se vam dejansko splača denar investirati v več medijev. Če pa denarja nimate veliko, potem svetujem, da oglašujete v manj medijih, vendar v tistih tako, da vas bodo vsi opazili. Drugače rečeno, splača se vam »dominirati« določen medij. Poskrbite recimo za to, da vas poslušalci določene radijske postaje, ne bodo mogli nikakor preslišati. Oglašujte pogosto in daljše obdobje. Če oglašujete v tiskanih medijih, recimo v določeni mesečni reviji, kupite celostranske oglase, morda celo dva ali več na številko in oglašujte vsaj pol leta. Le tako vas bodo bralci opazili. Ali so radijske postaje pravi medij v vašem primeru, pa ne vem. Bi bilo treba testirati. Toda prepričan sem, da svoje stranke poznate, da ste že kdaj oglaševali na radijskih postajah in se vam je to v preteklosti splačalo. Če pa vam razpršenost vseeno ne da miru, potem majhno količino denarja investirajte v medije, kjer boste lahko natančno merili odziv. Recimo, v kakšnem časopisu objavite oglas, ki vsebuje kupon za popust. Po objavi oglasa boste lahko spremljali, ali kuponi delujejo, če se bo kakšen kupec oglasil s kuponom … Ali pa poizkusite del denarja investirati v telefonsko prodajo. Za recimo 1000 klicev boste plačali okoli 1000 evrov, vendar boste natančno lahko izmerili, koliko strank ste s temi klici pridobili. Ali pa pošljete 1000 ponudb na naslove potencialnih strank in zopet merite, kaj se bo zgodilo. Razpršite torej zelo majhen del proračuna, z enim samim namenom – ugotoviti, kaj bi tudi utegnilo delovati. |
|