Kako obvladati razvoj novih izdelkov

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.01.2006

Raziskava Inštituta Jožef Stefan kaže, da pri razvoju novih izdelkov nimamo težave s tehniko, ampak z organizacijo. Razvoj novega izdelka je najuspešnejši takrat, ko je zastavljen kot projekt z jasnimi cilji in jasnimi fazami.



Ko so v Pisarni za prenos tehnologije pri Inštitutu Jožef Stefan pred enim letom začeli opravljati raziskavo o razvoju novih izdelkov, so naleteli na zelo pozitiven odziv. V raziskavi je bilo pripravljeno sodelovati vsaj desetkrat več podjetij kot v drugih raziskavah te ustanove.  

Zgodba se je ponovila prejšnji mesec, ko so javnosti predstavili rezultate raziskave. Dvorana je bila polna.

Vse to lahko pomeni, da se v podjetjih dogaja nekaj pomembnega – podjetja se usmerjajo v razvoj novih izdelkov.  

Vzor sta elektronska in avtomobilska industrija 

Do zglednih rezultatov pa bo minilo še veliko časa. Omenjena raziskava namreč ugotavlja, da je inovacijska kultura pri nas na razmeroma nizki ravni. Še najzglednejša je v industriji avtomobilske opreme, elektronike in medicinske opreme. Veliko slabše pa je stanje v pohištveni in živilski industriji.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *