|
|||
Kako boste ustvarili najprivlačnejšo znamko.Predstavili vam bomo deset skrivnosti.V današnji družbi, ko nas tržno komuniciranje spremlja na vsakem koraku – z medijskimi sporočili na pločnikih, na vašem računalniku ali hladilniku, majicah, celo vbritimi v kratko pristrižene lase – je med množico vsakovrstnih sporočil in nagovorov prekleto težko izstopati. Kljub temu pa nekateri izdelki, podjetja in celo ljudje uspejo priti na sam vrh in postanejo super zvezde – postanejo znamke, super znamke. Veliko se lahko naučimo od teh tako imenovanih tržnih vodij. Z razumevanjem in uporabo nekaterih metod in prijemov se lahko delček te magije dotakne tudi nas. Kako torej znamke, storitev in podjetij, ki jih želite tržiti, privabijo več kupcev in pridobijo čim več »oboževalcev«? Prva skrivnost »Prodaja« pomeni trgu posredovati zgolj uporabnost, »marketing« pomeni dati uporabnosti znamke smisel. Druga skrivnost Odkrite tisto, kar resnično privlači vaše kupce, in na tem temeljite znamko. Tretja skrivnost Izenačite vašo interno realnost z dojemanjem potrošnikov. Četrta skrivnost Artikulirajte jasno in enostavno zgodbo o znamki. Peta skrivnost Postavite se na prvo mesto in zaznani boste kot najboljši. Šesta skrivnost Ustvarite učinkovit spodbujevalnik misli. Sedma skrivnost Ustvarite primerno »motnjo« s presenečenji in novostmi. Osma skrivnost Ponavljajte. Ponavljaje. Ponavljajte. Je jasno? Ponavljajte! Deveta skrivnost Dobavljajte tisto, kar ste obljubili in kar se pričakuje od vas. Deseta skrivnost S celotno izkušnjo, ki jo znamka prinaša, se morate ves čas ukvarjati in to z namenom, da postane še boljša, še popolnejša. Obenem pa morate negovati vse, kar ste že uspeli z znamko doseči. BONUS! Enajsta skrivnost Hodite in govorite – vse dokler ne uspete. In tudi uspeh naj vas ne ustavi! Pomembna stvar, ki se jo moramo naučiti od tržnih voditeljev je ta, da ti ne porabijo veliko časa s tem, da se prepričujejo, kako veliki in uspešni so. Oni to pač so. Do tega so se dokopali na tisoč in en način, vsak od teh je bil pravi. Niso se ustavljali, sledili so zvezdi na nebu, ki jim je kazala pot do cilja, imenovanega VIZIJA. Privlačnost kjerkoli smo in o kakršnikoli že govorimo, se zgodi po naravni poti in se je ne da »preforsirati«. Lahko jo zaznamo in če znamo jo izkoristiti, smo na pravi poti. Ob tem se morate soočiti z dejstvom, da vas »hard selling« niti slučajno ne dela privlačnega. Razmislite o vseh vaših bodočih komunikacijah – zakaj recimo ne bi nehali prepričevati potrošnike, da imate zanje lepe stvari, in se raje osredotočili na to, da imate zanj nepozabno »izkušnjo«, ki jim jo lahko ponudi vaša znamka? Postanite »kupec-centrični« namesto »ego-centrični«. Vprašajte jih, kaj potrebujejo, in poslušajte, kaj vam bodo povedali. Postrezite jim z vrednoto (ne samo z uporabno vrednostjo!), ki je drugje ne morejo dobiti! Uberite višjo pot v vsem, kar počnete – z glasom vodilnega na trgu – in imeli vas bodo za največjega in najpomembnejšega! Ne zamudite v naslednji številki: PRVA SKRIVNOST »Prodaja« pomeni trgu posredovati le uporabnost. »Marketing« pomeni graditi bolj seksi znamko. Andrej Pompe predava o blagovnih znamkah na študiju integriranih tržnih komunikacij gea-college+formitas (www.gcf.si). |
|