|
|
Kaj je letos »in«?Tehnologija vse bolj obvladuje naše življenje in tudi v letošnjem letu ne bo nič drugače, pravijo raziskovalci oddelka JWT Intelligence svetovne mreže agencij JWT. A na drugi strani je vse več ljudi, ki se vseprisotnosti tehnologije aktivno upirajo. Tudi tokrat so svoje ugotovitve strnili v deset globalnih trendov, ki jih ne gre spregledati.Čuječnost Potrošniki si želijo doživljati svet na bolj zavesten način, popularno je popolno zavedanje življenja in želja, da bi iz njega izločili vse moteče elemente. V vse hitrejšem svetu si ljudje želijo upočasniti tempo in se spet osredotočiti, kar nakazujejo tako porast zanimanja za jogo in meditacijo kot odmik od terorja novih tehnologij in pametnih naprav. Trg se je tem zahtevam prilagodil tako, da že ponuja mobilne aplikacije za dnevne treninge in vodene programe učenja čuječnosti, vse več je knjig in spletnih strani, lani je začela izhajati prva revija s to tematiko. Čuječnost je vstopila tudi v svet podjetništva, saj poveča kreativnost, zmanjša stres in tesnobo ter povečuje storilnost. Doba nepotrpežljivosti Je nasprotje trenda čuječnosti in opisuje potrošnike, ki zaradi napredka tehnologije in vse hitrejših povezav ter stalne povezanosti in dosegljivosti zahtevajo vse takoj in zdaj, hitro in učinkovito. Od podjetij pričakujejo, da bodo ponudila rešitev, še preden se zavedo, da imajo potrebo. Navadili so se, da imajo dostop do ažurnih informacij, da so nenehno povezani z internetom, ves čas prisotni na družbenih omrežjih. Generacija milenijcev in še bolj generacija do 18 let se je rodila v svet pametnih mobilnih telefonov in tablic in pričakuje, da se vse lahko naredi in dobi v realnem času. Številna podjetja se ukvarjajo z vprašanjem, kako spremljati napredne logistične procese, zaloge in dostavo računov, zelo pomembno je, da plačevanje storitev poteka hitro in brez težav. Pomembne bodo tehnologije, ki bodo omogočile potrošniku prihraniti čas, bodisi da bo prej našel tisto, kar potrebuje, ali za to hitreje plačal in bil deležen ekspresne dostave. Čakanje je upravičeno le, če je izdelek nekaj posebnega, unikaten ali iz omejene serije. Doživetja od znotraj Blagovne znamke nagovarjajo vse več naših čutov in stranko postavljajo v središče doživetja, v samo dogajanje. Doživetje gre preko interaktivnih in multimedijskih okolij. Tehnologija je na voljo, mlajši uporabniki voljni in željni doživetij pred stvarmi. Za pravo doživetje je treba uporabiti več različnih medijev. Med praksami doživetja od znotraj, ki so že na voljo, so na primer filmi od znotraj, ki ponujajo več kot le zvok in sliko, na več čutov hkrati igrajo umetniške instalacije, tudi nekateri trgovci bombardirajo več kupčevih čutov, zabaviščni parki raziskujejo, kako omogočati obiskovalcem stalno doživljanje, ki ni omejeno na posamezne točke/atrakcije, filmski ustvarjalci so zgodbe iz filmov prenesli v igre v resničnosti Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|