|
|||
Joj, delavci mi kradejo!Kaj storiti, ko se srečamo z goljufijami ali s krajo v podjetju? Nepoštenosti žal ne moremo popolnoma preprečiti, lahko pa si pomagamo z nekaj ukrepi, ki zmanjšujejo verjetnost tovrstnih dejanj.
Poglejmo si najprej dva resnična primera. V nekem ljubljanskem podjetju je bil zaposlen Marko (ime je izmišljeno), ki je skrbel za vozni park podjetja. Marko je bil vzoren delavec, vreden zaupanja, zato mu je bil zaupan tudi nadzor nad drugimi delavci, nad točenjem goriva in plačevanjem goriva s plačilnimi karticami, deležen pa je bil mnogih ugodnosti v podjetju. Nenadoma je zbolel in zaradi bolezni umrl. Sledil je šok v podjetju. Pri pregledu računov so ugotovili veliko zlorab plačilnih kartic in večjo materialno škodo, kar je počel z drugimi sostorilci.
V drugem primeru so imeli v podjetju zaposlenega Matjaža (tudi to ime je izmišljeno), ki je bil zadolžen za nabavo rezervnih delov. Matjaž je na podlagi naročila stranke v tujini pri podjetju, katerega generalni zastopniki so bili, naročil rezervni del in ga stranki prodal, nato pa je prikazal reklamacijo na rezervni del, si prilastil denar, za rezervni del pa je navedel, da je bil vrnjen dobavitelju. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|