|
|
Izkoristite intelektualni kapital potrošnikovPotrošniki so danes čedalje bolj obveščeni in tehnološko opremljeni, zato so postali »iskani svetovalci«, ki vse bolj sooblikujejo ponudbo številnih znanih korporacij. Številni zgledi po svetu so lahko morda navdih tudi za vas.Če je včasih veljalo, da so podjetja razvijala svoje izdelke daleč od oči potrošnikov, se danes vse bolj govori o fenomenu razvoja izdelkov, storitev in doživetij na podlagi tesnega sodelovanja z njimi.
Več kot le povratne informacije Vključevanja potrošnika v fazo razvoja ne gre enačiti s klasičnim pridobivanjem povratnih informacij s trga oziroma tržnimi raziskavami po znanih marketinških konceptih. Ne gre niti za poosebljanje izdelkov, o čemer smo govorili v članku o elektronski trgovini po meri porabnika, ali njegov »ne-elektronski« približek DIY (Do-It-Yourself), ko podjetje raje kot sam izdelek potrošniku proda orodja, s katerimi izdelek izdela sam. V primeru, ki ga obravnavamo, gre za položaj, ko potrošnik sodeluje pri razvoju izdelka, ki ga podjetje trži množično. Potrošnik pri tem le dopolnjuje ali modificira določene elemente že obstoječe ponudbe. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|