|
|||
Izdelki iz druge roke
Začetni stroški: od 2.000 do 10.000 evrov
Marketing: lokalni mediji, letaki, vizitke, od ust do ust Potrebna znanja: sposobnost vodenja posla, organizacijske sposobnosti, komunikativnost … Konkurenca: da Čas poslovanja: vse leto Dejstva Naredite poslovni načrt, preglejte vaše finančne zmožnosti, izberite dobro lokacijo, poskrbite za primeren prostor, notranjo opremo, ki jo potrebujete, ter prve izdelke, ki jih boste ponudili strankam. Trgovino poimenujte tako, da bo že iz imena razvidno, s čim se ukvarjate. Na začetku se osredotočite na eno stvar, pa naj gre za oblačila, glasbene izdelke, poročna oblačila, knjige, računalniško opremo, igrače, pohištvo, izdelke za vrt, šport ... Razmislite, ali bi radi vodili trgovino na način, da bi najprej pridobili izdelke od strank in jih nato prodali ter obdržali del zaslužka. Vsekakor bo začetek tako manj tvegan. Drugi način je, da bi kupili že rabljene izdelke in jih ponovno prodali. Pri tem boste morali investirati več, toda tudi zaslužili boste lahko več, ker vam ne bo treba dobička deliti z nikomer. Trg Iščete posel, za katerega ne boste potrebovali ogromno začetnega kapitala? Dejavnost, ki bo navduševala in razveseljevala tako vas kot druge? Če imate organizacijske sposobnosti, znate prodajati in ste dobri pri komuniciranju s strankami, potem odprite trgovino z izdelki iz druge roke. K vam bodo zahajali tako mladi kot stari, zato prilagodite vašo ponudbo in na police postavite raznovrstna oblačila, starine, knjige, otroško opremo ali kaj drugega. Nasvet Nikar ne pozabite na oglaševanje. Če ljudje ne bodo vedeli za vašo trgovino, vas ne bodo mogli obiskati. Povežite se z lokalnimi revijami, časopisi in radijskimi postajami, natiskajte letake in poskrbite, da se bo dober glas širil med prebivalci. Pripravite akcije s popusti in poskrbite, da se bodo vsi pri vas počutili prijetno in zaželeno. Sprva sami poskrbite za vse, ko boste že dodobra obvladali posel in boste prišli do prvih večjih zaslužkov, pa lahko zaposlite prijazno osebo, ki ji boste zaupali in bo znala očarati stranke. Izdelke, ki jih ne boste mogli prodati, podarite humanitarnim organizacijam ter s to gesto pomagajte pomoči potrebnim. |
|