Internetno trženje je samo za resne

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 03.02.2011

Rok Hrastnik, eden najbolj priznanih svetovnih strokovnjakov za spletno trženje, razkriva, kako zaslužiti na spletu in katerim napakam se je treba izogniti.


Rok Hrastnik: »Presenetljivo malo podjetij obiskovalce na svojih spletnih mestih dejansko vodi do kakšne akcije, ki lahko nato pripelje do prodaje.«

V internet je padel že v srednji šoli, saj ga je imel za perspektiven vir zaslužka. Danes je Rok Hrastnik eden vodilnih svetovnih strokovnjakov za spletno trženje. Njegov vodič trženja iz leta 2003 je bil elektronska prodajna uspešnica v ZDA, v tisku pa je bil izdan tudi na Japonskem. Zaposlen je kot internetni direktor v podjetju Studio Moderna, kjer vodi ekipo več kot 140 trženjskih strokovnjakov v 22 državah. Odgovoren je za razvoj in rezultate internetne prodaje na trgih srednje in vzhodne Evrope, vmes pa še pogosto predava na največjih svetovnih konferencah direktnega marketinga.
 
Nekoč je veljalo prepričanje, da če nisi na internetu, nisi v poslu. Je danes še tako?
Podjetja, ki svojo internetno strategijo in izvedbo zaupajo podjetjem brez resnih internetnih poslovnih izkušenj, so na koncu navadno razočarana. To razočaranje širijo naprej in delajo škodo celotni industriji spletnega oglaševanja.
 
Podjetje, ki želi s pomočjo interneta dosegati resne poslovne rezultate, se mora zavedati, da ne gre zgolj za en sam komunikacijski kanal. Gre za množico kanalov, kot so prikazno oglaševanje, e-poštno komuniciranje, družbeni mediji, sponzorirani iskalni marketing, organski iskalni marketing in drugo. Pri vseh ni dovolj le obvladovanje tehnoloških dejavnikov, temveč bolj poznavanje psihologije uporabnikov, znanje analitike in optimizacije in še in še. Večina se niti ne zaveda celotne kompleksnosti internetnega trženja. Ni dovolj le imeti spletno stran, stvari pa bi potem tekle same od sebe. Potreben je resen pristop profesionalcev, kar terja tudi visoka vlaganja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *