|
|||
Inovativni sistemi za porjavelostSolariji so priljubljeni v vseh letnih časih. Še vedno namreč v našem prostoru ostaja trend privlačne, porjavele polti, ki si jo želijo tako moški kot ženske. Ste razmišljali, da bi odprli solarni studio, a nimate dovolj informacij in znanja o vodenju posla? Priložnost se morda skriva v odprtju franšizne enote Clubtan.Leta 1999 je Danec Peter Laursen vodil podjetje, v katerem je prodajal solarije in luči različnim solarnim studiom. V vsem tem času je skrbno opazoval delovanje svojih strank in prišel do ugotovitve, da je precej dela neprofesionalno narejenega in da bi se dalo izboljšati ogromno stvari. »Poleg tega sem tudi zasledil, da so lastniki naredili nemalo napak, ki so jih sčasoma stale precej denarja. Po skrbnem premisleku sem se odločil, da naredim franšizni sistem z navodili, v katerih je napisana vsa pomoč, hkrati pa so opisani postopki za posel s solariji z večjim dobičkom, uspehom in prepoznavnostjo.«
Peter je prepričan, da mora vsak uspešen posel imeti konkurenčno prednost, ki jo je treba znati izkoristiti ter predstaviti širšim množicam uporabnikov. »Mi imamo med drugim patentirano visoko razvito tehnološko interaktivno članstvo in posebej urejen postopek rezervacij, ki temelji na individualnem principu. Naši uporabniki lahko skenirajo svoj prstni odtis in si z mesečnim članstvom pridobijo brezplačno uporabo solarija. Prav tako pred samim postopkom uporabe solarija avtomatično skeniramo tip kože vsake naše stranke, s čimer omogočimo čim bolj varno in prilagojeno uporabo solarijev.«
Franšiza brez franšiznine
Potem ko je odprl prvo franšizno enoto, je bil presenečen, koliko dobička je ustvaril. V prvih 12 mesecih so nato odprli še 20 franšiznih enot, v naslednjih dveh letih še dodatnih 30. »Skupno torej 50 enot v treh letih, kar zagotovo ni malo,« je poudaril sogovornik. Očitno so se primeri začetnih praks izkazali za več kot odlične in preverjen franšizni model je nato le še pridobival na veljavi, prepoznavanju in zaupanju. Sogovornik tako močno verjame v svoj koncept, da franšizojemalcem ne zaračuna franšiznine, vse dokler enota ne začne delovati z dobičkom.
Dobrodošla pomoč
Elsebeth Gutheil Stoker je ena izmed franšizojemalk, ki je vrsto let obiskovala solarne studie in ob tem opazila, da se ponudniki teh storitev ne trudijo dovolj. »Prostori so bili nemalokrat premalo urejeni, slabo očiščeni, solariji zanemarjeni, prepuščena sem bila sama sebi in tudi kakšnih konkretnih navodil, kako dolgo je priporočljivo uporabljati solarij glede na moj tip kože, nisem dobila,« je povedala. Dekleta in žene so pogosto pretiravale in si s tem naredile več škode kot koristi. Zamislila si je, kako lepo bi bilo, če bi bil solarni studio na primerni lokaciji, v čudovitem okolju in seveda s kakovostnimi solariji. Dolgo se je poigravala z mislijo, kaj bi bilo dobro izboljšati, in nekega dne je začela iskati poslovno priložnost.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|