Ime in logotip – najmočnejša glasnika identitete podjetja

Avtor: Andrej Pompe | Objava: 13.11.2007

Najprej moramo razumeti, zakaj sploh dajemo podjetju določeno ime in podobo. Potem nam mora biti jasno, da je cilj vsakega podjetnika, da njegovo podjetje postane tržna znamka.


Posneti "Logo" je logotip oz. ime bencinskih črpalk.

Povsem jasno je tudi, da vse poslovanje, komuniciranje in vedenje podjetja vpliva na njegovo »dobro ime«. Pojdimo lepo po vrsti.  

Imidž in identiteta podjetja  
 
Pogosto se zamenjujeta ali napačno uporabljata pojma imidž in identiteta. Imidž (podoba) je nekaj, kar si vsi vpleteni v določeno podjetje predstavljajo o njem (kako ga dojemajo). Nanj vplivajo vse mogoče komunikacije podjetja: tržne komunikacije (oglaševanje, pospeševanje prodaje, stiki z javnostmi, brending, internet in tako naprej), kultura podjetja, osebni stiki zaposlenih z zunanjim svetom in tako naprej. Identiteta je značilna in čutom prepoznavna podoba nekega podjetja, ki s svojim pojavljanjem izžareva njegovo podobo. Identiteta zelo močno vpliva na imidž podjetja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *