|
|||
Imam spletno stran, kaj pa zdaj?Na svojo spletno stran boste težko privabili nove kupce, če strani ne oglašujete. Predstavljamo nekaj osnovnih načinov spletnega oglaševanja.
Večina podjetij se je spoprijateljila z novim medijem in si z internetno stranjo priskrbela svoj prostor na spletu. Veliko podjetnikov pa potoži, da so s spletno stranjo sicer izboljšali komunikacijo s sedanjimi kupci, vendar pa ne vedo, kako na svoje spletno mesto privabiti nove kupce.
Podjetje, ki ima svojo spletno stran, vendar ne vlaga v privabljanje potencialnih kupcev na svoje spletno mesto, je trženjsko približno tako napredno, kot če bi postavilo novo trgovino na vogalu v vasi in čakalo, da se bo v njej ustavil naključni mimoidoči. Z neposredno navigacijo ali po naključju bo le malokdo prispel na spletno stran, zato je zelo pomembno, da podjetje uporablja sodobne prijeme, ki jih ponuja internet. Prek spleta lahko pristopimo do več kot milijona potrošnikov v Sloveniji, znotraj tega trga pa do natančno določenih ciljnih kupcev.
Ko podjetje izbira način, kako naj se tega loti, mora razmisliti predvsem o svojih ciljih. Ali želi povečati prodajo, pridobiti nove kupce in povečati tržni delež, povečati stopnjo prepoznavnosti ali predstaviti novi izdelek, ali pa si želi zagotoviti dolgoročno trdno pozicijo na spletnem trgu? Vsekakor je smiselno, da se podjetnik poglobi v poslovanje in cilje svojega podjetja ter se skladno s tem odloči, katere priložnosti so zanj najbolj smiselne in najbolj optimalne. V nadaljevanju je opisanih nekaj osnovnih načinov, kako vašo ciljno populacijo privabiti v svoj spletni kotiček.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|