Ideja je 1%

Avtor: Andrej Pompe | Objava: 15.01.2008

Dobra poslovna ideja je šele začetek – en odstotek vsega, kar je treba še narediti. Preostalih 99 odstotkov je delo. To je tudi ključni razlog, da tako malo idej resnično zaživi na trgu.



Če tehtate ali imate odlično idejo za posel, vas moram potolažiti, da dobra ideja za posel ni nujno izum ali kakšna huda inovacija. Gre lahko le za drobno tržno nišo ali začuda spregledan del kakšnega procesa, kamor lahko vstopite ...  

Identiteta posla 
 
Posel je treba primerno zapakirati. Dati mu moramo identiteto, prepoznavnost, značaj, tisto, po čemer si ga bodo kupci zapomnili. Če gre za podjetje, potem je to podjetniška znamka, če gre za izdelek, je to blagovna znamka. Vse se začne pri najosnovnejših elementih: imenu in podobi.  
 
Ime
Običajno začnemo pri imenu, kot takrat, ko se rodi otrok. Ime je temeljna točka identitete. Izbira imena je lahko stvar navdiha, lahko premišljenega dejanja. Zavedati se moramo, da nas bo spremljalo na vsej poslovni poti. Poznejša menjava imena je zelo delikatno dejanje, ki naj bi ga uporabili le v skrajnih primerih. Od kod črpati navdih za ime? Virov je neskončno: izhajamo lahko iz lastnega priimka; iz zadev, ki so neposredno povezane s poslom; uporabimo lahko razne kratice, skovanke in celo popolne nesmisle − če so zapomljivi in izstopajoči. Ime je tisti spodbujevalnik, ki v glavi vsakogar prikliče podobo, izkušnjo, zgodbo. Kaj si predstavljate, ko zaslišite imeni Obl’č ali pa Elektronček? Male, drobne stvari, kajne? Danes so razsežnosti obeh podjetij prerasle njihova imena. O izbiri imena raje premislite dvakrat.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *