Hollywood je njihova konkurenca

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 04.07.2008

Računalniške igre niso več le igre, temveč močna industrija. Slovensko podjetje ZootFly sodeluje pri 5,7 milijona dolarjev vrednem projektu za sloviti filmski studio 20th Century Fox.


»… veliko damo na timsko delo v okolju, kjer obožujemo računalniške igrice. Imamo horizontalno strukturo vodenja brez povzpetniških šefov in podobnih neprijetnosti …!«

Kaj se lahko zgodi, če se fantje in dekleta radi igrajo z računalniškimi igrami? Odrastejo in svojo strast spremenijo v posel. Nekaj časa nabirajo izkušnje po različnih računalniških podjetjih, nato kakšno leto zbirajo pogum ter se odločijo, da če že, ne bodo začeli garažnega biznisa, ampak se bodo zadeve lotili »na ful«. Industrija produkcije računalniških in video igric je že tako močna, globalna, da ne moreš biti povprečen ali računati le na lokalni, domači trg. Ali si igralec v svetovnem merilu ali pa te ni.  

Korak v neznano 

»Res smo kar nekaj časa zbirali pogum in delali poslovni načrt ter razmišljali o tem, kako priti do sredstev za zagon. Odgovornost je bila velika, saj smo imeli že zbrano ekipo zanesenjakov, ki so bili pripravljeni pustiti varne službe in nam zaupati. Nismo hoteli kakšnega strateškega partnerstva s kar nekim poslovno usmerjenim investitorjem, saj nismo hoteli, da ima še kdo besedo pri naših odločitvah,« razlaga trojica lastnikov ljubljanskega podjetja ZootFly Boštjan Troha, Denis Rožaj in Tibor Klajnšček. Zagonski kapital so iskali v skladih tveganega kapitala in ga našli v Horizonte Venture Management Fund, kjer so pokazali še največ razumevanja za njihov projekt. »Prepričali smo jih s predstavitvijo svojega tehnološkega znanja in idejo, pa še potem smo sredstva – šlo je za 300 tisoč evrov – dobili po obrokih. Za vsak obrok smo morali dokazati, da smo nekaj naredili.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *