Hiša oljčnega olja

Avtor: Nives Pahor | Objava: 11.05.2009

Kaj se zgodi, ko gre Slovenka živet v tujino? Dobi poslovno idejo, se vrne in odpre podjetje.


Maja in Eric Jean: »V Franciji je še veliko zanimivih franšiznih konceptov, ki bi jih lahko pripeljali v Slovenijo.«

Zakonca Maja in Eric Jean sta slovenski poslovni prostor v začetku tega leta obogatila s francosko franšizo Oliviers & Co.. Franšiza, ki izvira z juga Francije, se ukvarja s prodajo oljčnih olj, namazov, balzamičnih kisov, tartufov, slanih in sladkih prigrizkov ter drugih mediteranskih specialitet, ki v glavnem temeljijo na oljčnem olju. Na njihovih policah najdete tudi negovalne izdelke na osnovi oljčnega olja. Vsega skupaj lahko kupci v njuni trgovini izbirajo med več kot 200 izdelki, ki prihajajo iz Španije, Italije, Francije, Grčije …
 
Zakonca Jean sta prepričana, da je ponudba franšize pozitivna pridobitev za slovenski trg, saj verjameta, da je v Sloveniji dovolj gurmanov, ki bodo navkljub krizi z veseljem posegli po njihovi ponudbi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *