|
|||
Gverilski marketinški napadLegendarni Jay C. Levinson, oče gverilskega marketinga, predstavlja, kako lahko z malo denarja pridobite veliko kupcev.Jay C. Levinson je eno največjih marketinških imen. Zaslovel je s prvo knjigo o marketingu za mala podjetja, Gverilski marketing (Guerrilla Marketing), ki so jo do danes prodali v večmilijonski nakladi. Marketing, kot ga izvajajo v velikih podjetjih, z agresivnim in pregrešno dragim oglaševanjem, je za mala podjetja nedosegljiv. Namesto tega je Levinson že pred več kot dvajsetimi leti začel govoriti o gverilskem marketingu, ki v bistvu pomeni doseganje marketinških ciljev podjetja z neobičajnimi in predvsem kreativnimi ter cenejšimi sredstvi.
Jay C. Levinson rad pove primer ameriške podjetnice, ki je ustanovila poletni kamp. Namesto da bi z velikimi oglasi oglaševala kamp, je v specializiranih telefonskih imenikih objavljala male oglase, s katerimi je ljudem ponujala brezplačne DVD-je s predstavitvijo kampa. V nekaj letih je tako z minimalnimi stroški zgradila enega največjih poletnih kampov v vsej Ameriki. Ali drug primer: Podjetje, ki prodaja jogije, oglašuje s poceni oglasi zgolj svojo spletno stran; v oglasih ne boste izvedeli nič o jogijih (ker bi bilo to predrago). Stranke šele na spletni strani dobijo celovito informacijo o izdelkih, posledica pa je, da se njihov povprečen kupec v prodajnem salonu zadrži le 15 do 20 minut, namesto običajnih 45 minut. Ko kupi jogi, ga podjetje razveseli še z darilom. In to »malo« podjetje vsak mesec proda za milijon dolarjev jogijev.
O tem, kako pripraviti učinkovito gverilsko akcijo, je Levinson decembra predaval tudi v Ljubljani, kamor ga je povabilo podjetje Triple S Izobraževanje. Njegovo predavanje lahko strnemo v deset točk, ki sestavljajo učinkovit marketinški napad.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|