Gremo na sejem

Avtor: Borut Jerše | Objava: 11.11.2008

Če želimo obisk sejma čim bolj izkoristiti, se nanj dobro pripravimo, po obisku pa napravimo analizo in oceno rezultatov.



Sejem je prvovrsten marketinški dogodek, na katerem pridobijo vsi akterji: razstavljavci, obiskovalci in sejemski organizatorji, če je dobro zasnovan in organiziran. Seveda veliko pridobita tudi sejemsko mesto ter gospodarstvo regije in države, kjer je sejem organiziran. Vendar bo v tem prispevku veljala posebna pozornost temu, zakaj se obiskovalci odločajo za obisk sejmov, kaj jim obisk prinaša in kako se nanj pripravijo, da bo uspešen.  

Po raziskavah nemške sejemske zveze AUMA so po mnenju razstavljavcev sejmi najpomembnejša oblika njihovih komunikacij s kupci. Zato je razumljivo, da tudi obiskovalci veliko pozornost in pomen pripisujejo obiskom sejmov. Pri tem seveda mislimo v prvi vrsti na specializirane vzorčne sejme, namenjene izključno poslovnim obiskovalcem ali predvsem njim, če gre za sejme, ki so odprti tudi za široko publiko. Motivi za obisk sejmov, ki so namenjeni široki publiki, so drugačni, saj gre v tem primeru bolj za veliko trgovino, povezano z zabavo, za družinske obiske, manj pa za poslovne motive, čeprav niti ti niso povsem izključeni.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *