Govorica barv

Avtor: Renata Rudolf | Objava: 13.03.2012

Vsaka barva ima svojo govorico in besedo, tudi v svetu podjetništva.



Barve nas obkrožajo vsepovsod, v naravi ali umetnem okolju. Hote ali nehote čustveno vplivajo na človeka in njegovo razpoloženje, nekatere poživljajo, druge pomirjajo. Ustvarijo tudi prvi vtis, zato je v podjetniškem okolju pomembno, kaj oblečemo za določeno priložnost. Če smo spretni, lahko z barvami ustvarimo želeno razpoloženje, posredujemo misel ali izzovemo čustvo.
 
Barvna harmonija
 
Mati narava je obarvala vsakega posameznika in mu namenila določeno paleto barv, ki ga naredijo bolj svežega in harmoničnega. Napačen izbor barv lahko deluje moteče: naredi nas utrujene in starejše, daje videz pomanjkanja energije in zaleta.
 
Pri ugotavljanju naše naravne koloristike so pomembni trije glavni parametri: barva las, oči in polt. Če smo toplo obarvani, nam pristajajo topli jesenski ali pomladni odtenki barv. Če smo temni, bomo posegli po temni barvni paleti.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *